Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

אייל גולן בלומפילד

בהופעה של אביה אייל גולן באצטדיון בלומפילד. קצת שמח קצת עצוב קוראים לאלבום האחרון של איל גולן - וזו התחושה שהייתה אמש ה באצטדיון בלומפילד שם חגג.

Ue Bakwsg7zeam
Ue Bakwsg7zeam

כרטיסים למופעים הכי חמים של אייל גולן גדול זמרי המוסיקה הים תיכונית.

. 1 day agoאייל גולן יחגוג בסוף השבוע 30 שנות קריירה במופע ענק באיצטדיון בלומפילד. מצילום של תפריט מאצטדיון בלומפילד שבו הופיע אתמול הזמר לציון 30 שנות קריירה עולה כי הוצעו בו למכירה בקבוק ערק משקה קל ב-860 שקלים ולא פחות מ-1560 שקלים. איצטדיון בלומפילד הערב בהופעה של אייל גולן. 12 hours agoוודקה ב-1500 שח קולה ב-50 שח.

אייל גולן הכריז על מופע ענק באצטדיון בלומפילד שיכלול ביצועים לשירים מתחילת דרכו ועד הלהיטים חדשים שלו. מה הייתה תגובתו להתפתחויות. 10 hours agoהזמר אייל גולן השיק אתמול חמישי באיצטדיון בלומפילד בתל אביב-יפו את החגיגות לרגל 30 שנות קריירה במופע גולד בערב מרובה בשירים ואורחים מול עשרות אלפי בני אדם. וכמה רגש בלומפילד הייתם מדהימים.

11 hours agoאמש חמישי אייל גולן כבש את בלומפילד באחד המופעים היוקרתיים והמושקעים ביותר בישראל. אומן שזכה מספר פעמים בתואר זמר העשור ובתארים רבים נוספים. יום שבת 18622 אצטדיון בלומפילד תא אייל גולן במופע ענק וחד-פעמי שלא נראה בישראל. אייל גולן במחרוזת שירים שקטים.

רשימת חניונים מלאה לבאי המופע-טווח הליכה של עד 500 מ חניון אמץ אמץ 4 פינת חזק משטרה חניון בלומפילד רח השלבים התחייה חצרות יפו סלמה 4 שד ירושלים. 60 הנחה לכרטיס למופע gold של אייל גולן בתוספת נקודות. 20 hours agoבלומפילד אייל גולן צילום. את המופע ילוו התזמורת הסימפונית התזמורת האנדלוסית ולהקתו של אייל.

מהישנים ביותר כמו בלעדייך בעירי ויפה שלי דרך יפיופה זה אני ומתגעגע ועד לחדשים ביותר כמו בזמן האחרון ווי כחול - הוא שלף להיט אחרי להיט. 723 לייקים 39 תגובות. טירוף כזה לא היה במדינה. אצטדיון בלומפילד התמלא אמש ב30 אלף איש שבאו לצפות במופע הגדול והחגיגי של אייל גולן שחגג 30 שנות פעילות על הבמות.

אייל גולן gold אצטדיון בלומפילד. ליאם הפקות 036416415 050-6347494 מופע gold איצטדיון בלומפילד לכרטיסים. אמרי לי בעירי אלוהיי בשבילך נוצרתי חיים שלמיםמתוך מופע. האמת שמרגע תחילת המופע הקהל חיפש את הדרך לקבל את הזווית הכי טובה לצפות בזמר הנערץ עליו מה שאומר כי שורות הכסאות הפכו ברובם לעמדות עמידה חלק נוסף מהקהל פשוט התקרב.

למרות זאת שתי נשים שהיו מעורבות בפרשה שהתפוצצה ב-2014 הגישו אמש ערר לפרקליטות נגד הזמר ומעורבים נוספים. כמו כן כל החניונים סביב האיצטדיון מלאים עד אפס מקום ולכן יש להימנע מלהגיע למקום ברכבים. במהלך המופע שיתקיים ב-1606 יארח גולן אמנים רבים. מתוך המופע של אייל גולן באצטדיון בלומפילד.

1 day agoעומסי תנועה מורגשים בשעה זו חמישי סמוך לאיצטדיון בלומפילד ביפו שם צפוי להתקיים מופע של הזמר אייל גולן. סרטון ה-TikTok של אייל גולן - Eyal Golan eyalgolanhighlights. יום ה 1606 2000 תל אביב בלומפילד כרטיסים. כיאה לאירוע אייל גולן ערך מופע ענק.

הציבור מתבקש לגלות. 1 day agoשעות ספורות לפני שהייתה אמורה להתקיים היום חמישי מסיבת עיתונאים וסבב הראיונות של אייל גולן באצטדיון בלומפילד בתל אביב לקראת הופעותיו הצפויות במקום הודיע הזמר על ביטולה. בטל את כל הפריטים. אייל גולן וזהבה בן באצטדיון בלומפילד.

לא תאמינו למחירים במופע של אייל גולן. עם חלוקת להיטים מדוקדקת רשימת אורחים מכובדת והפקה נדיבה ומחשמלת הוא חגג 30 שנות קריירה בצורה המושלמת.

Ue Bakwsg7zeam
Ue Bakwsg7zeam
Eyal Golan Music Facebook
Eyal Golan Music Facebook
בחירת כרטיסים עבור אייל גולן Esro אתר הבית של
בחירת כרטיסים עבור אייל גולן Esro אתר הבית של
אייל גולן יחגוג 30 שנות קריירה ומכריז על מופע ענק שיתקיים באיצטדיון בלומפילד Youtube
אייל גולן יחגוג 30 שנות קריירה ומכריז על מופע ענק שיתקיים באיצטדיון בלומפילד Youtube
Ue Bakwsg7zeam
Ue Bakwsg7zeam

Posting Komentar untuk "אייל גולן בלומפילד"